Laatste Update: 10 augustus 2021

Refunds

Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook ongeopend in de originele verpakking zitten.

Extra niet-retourneerbare artikelen: 

Om je retourzending te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Restitutie (indien van toepassing)

Zodra je retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling.

Als je retourzending is goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op je creditcard of oorspronkelijke
betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende restituties
(indien van toepassing)

Als je nog geen teruggave hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw. Het kan even duren voordat je terugbetaling officieel is geboekt.

Neem contact op met je bank als je na 7 dagen nog geen teruggave hebt ontvangen en van ons een bevestiging hebt ontvangen dat wij het bedrag hebben terugbetaald. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.

Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt jouw terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@muismaatje.nl.

Omruilen (indien van toepassing)

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn geraakt tijdens verzending.
Als je het moet ruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@muismaatje.nl en stuur jouw artikel naar:

Professor Cobbenhagenlaan 460,
Tilburg, NB, 5037DJ, Nederland.

Geschenken

Als het artikel bij aankoop als cadeau is gemarkeerd en rechtstreeks naar jou is verzonden, ontvang je een cadeaubon voor de waarde van jouw retourzending.
Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, ontvang je een cadeaubon.

Als het artikel bij aankoop niet als cadeau was gemarkeerd, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om later aan jou te geven, sturen we een terugbetaling naar de schenker en hij/zij zal informatie krijgen
over jouw retourzending.

Verzenden

Om jouw product te retourneren, dien je jouw product te verzenden naar:

Professor Cobbenhagenlaan 460,
Tilburg, NB, 5037DJ, Nederland.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van jouw eigen verzendkosten voor het retourneren van jouw artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald.
Als je een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending van jouw terugbetaling afgetrokken.

Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat jouw geruilde product jou bereikt, variëren.

Als je een artikel verzendt van meer dan €150, kun je overwegen om een ​​traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering af te sluiten. We kunnen niet garanderen dat we jouw geretourneerde artikel zullen ontvangen.