Laatste Update: 10 augustus 2021

Levertijd & verzendkosten

COVID-19: 
Door het coronavirus (COVID-19) kan onze levertijd afwijken.

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. 

Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 worden gedaan, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van jouw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte. De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:

Levering verloopt via de postbode of pakketbezorger van PostNL. Over het algemeen zal de aflevering de eerstvolgende werkdag tussen 9:00 en 18:00 plaatsvinden. Helaas kunnen wij het moment van aflevering niet garanderen.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven?
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.
We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

Ik wil mijn bestelling annuleren…

Dat is mogelijk!
Als wij jouw bestelling nog niet hebben verzonden kun je jouw bestelling op tijd annuleren door contact met ons op te nemen.
Geen zorgen, je geld wordt netjes terug gestort & jouw bestelling wordt ongedaan gemaakt.
Als jouw bestelling al verzonden is & je bent te laat met annuleren, kun je jouw bestelling retour sturen. (Lees hiervoor onze retourvoorwaarden in ons ‘terugbetalingsbeleid‘)